close
چت روم
تمرین های خانگی برای تناسب اندام
.::محل تبلیغات شما::.

سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu  جمع شدن چربي در نواحي احاطه کننده خط کمري يک مشکل رايج در افراد است. متاسفانه انجام حرکات پيچشي پهلو اثر چنداني در کم کردن چربي دور کمر ندارد. براي اينکه اين چربي ها را بسوزانيد، بايد تمام بدنتان را لاغر کنيد، بعد با انجام تمرين هايي عضلات مايل شکمي را تقويت کنيد. براي تقويت اين عضلات بايد آنها را با تمرين هاي مقاومتي به کار اندازيد. بهترين راه براي اين کار انجام تمرين هاي تبرزني و پلانک (plank) و رژيم غذايي متعادل است. در ادامه دو نوع حرکت پلانک را توضيح مي دهيم.  پلانک عادي اين حرکت…

امروز چهارشنبه 30 آبان 1397
لینک دوستان